Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 12 mai 2008

Sâmbătă am mai trecut peste încă un 10 Mai – ziua Independenţei, fostă zi naţională

Un articol evocator şi foarte bine documentat, interesant mai ales pentru bucureşteni, puteţi citi aici. Autor: Raiden

Read Full Post »

Fascinat şi eu de acest Om şi Român adevărat, am să preiau aici de pe blogul scriitorului Răzvan Codrescu (cunoscut publicului mai larg prin articolele publicate în Revista „Lumea Credinţei”), un articol pe marginea acestui subiect, în speranţa că voi trezi la rândul meu interesul pentru ceea ce transmite şi este acest actor care s-a „transformat” atât de frumos în ultimul an. În articolul de mai jos, cea mai mare parte este preluată de dl.Codrescu, la rândul său, de pe blogul jurnalistului Claudiu Târziu (am preferat să preiau de la Răzvan Codrescu pentru a include şi frumoasele sale cuvinte de început).

DAN PURIC

PRIMĂVARA LUI DAN PURIC

(mai mult…)

Read Full Post »